20 Mart 2015 Cuma

DİDİM VE SÖKE'DE DOMUZ GRİBİ PANİĞİ


DİDİM'DE DOMUZ GRİBİNDEN ŞÜPHELENİLEN BİR HASTA, SEVKEDİLDİĞİ SÖKE DEVLET HASTANESİ'NDE PANİĞE NEDEN OLDU

Didim'de gribal enfeksiyon şikayetiyle Hastaneye başvuran H.T.'ye (60) 'Domuz Gribi' teşhisi kondu ve hastane 'Domuz Gribi' şüphesiyle karantina altına alındı.
H.T. bir süre sonra, ambulansla Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. 
Didim'den gelen hasta, bu kez Söke Devlet Hastanesi'nde paniğe neden oldu.
Hastanenin acil servisine yaklaşık 3 saat hasta alınmadı, refakatçilerin hastaneye girişine izin verilmedi. 
Görevli doktorlar ile hastane personeli, maske takarak çalıştı.
Hastanede yaklaşık 3 saat süren dezenfekte işleminin ardından hasta kabulüne başlandı.
Hastane yetkilileri, Didim'den sevkli gelen hastada 'Domuz Gribi'nden şüphelenildiği için böyle bir önlem aldıklarını, hastanın teşhisinin yapılacak tetkiklerden sonra kesinlik kazanacağını belirttiler.