20 Ocak 2015 Salı

KARNE HEDİYESİ BAŞKAN DENİZ AMCA'DAN


DİDİM BELEDİYESİ'NDEN ÖĞRENCİLERE KARNE HEDİYESİ ÜCRETSİZ KİTAP

Didim Belediye Başkanı Atabay, milli eğitimin 180 farklı temel eseri ile dünya klasiklerinden oluşan 5 bin adet kitabı karne hediyesi olarak 1, 2, 3 ve 4’ncü sınıf öğrencilerine ücretsiz olarak dağıtacak.

Kitapları Didim İlçe Milli Eğitim Müdürü Emrah Turgut’a teslim eden Didim Belediye Başkanı Deniz Atabay, öğrencilere hediye edilen kitaplara “Değerli öğrenci; senin için seçtiğim bu kitabı tatil süresince okumanı ve kitaplarını da arkadaşlarınla paylaşmanı diliyorum. Sevgilerimle” yazılı bir not koydu.

Bu çalışmayı öğrencilere okuma alışkanlığının kazandırılması amacıyla yaptıklarını belirten Didim Belediye Başkanı Deniz Atabay, okumanın öğrencilere sevdirilmesi gerektiğini söyledi.  

Didim İlçe Milli Eğitim Müdürü Emrah Turgut da, öğrencilerin kitap okumalarına katkıda bulunan Didim Belediye Başkanı Deniz Atabay’a teşekkür etti.