1 Ocak 2015 Perşembe

AKBÜKLÜ ALİ'NİN BÜYÜK İKRAMİYE ŞAKASI

50 milyonluk büyük ikramiyenin isabet ettiği çeyrek biletle kendisine ait sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Akbüklü Ali Çakır merak konusu oldu.

Akbük'te kendisine ait demirci dükkanında çalışan 1983 doğumlu Ali Çakır, büyük ikramiye ile aynı numaralara sahip milli piyango biletiyle yaptığı paylaşımın üzerine, "Benim ortiye çıktı iyi günlerde harcarız umarım" notunu düştü.
Evli ve iki çocuk babası Ali Çakır'ın yaptığı bu paylaşım kısa sürede merak konusu oldu. 
Ali Çakır'ın biletli fotoğrafı kısa sürede birçok kez paylaşıldı. 
Ali Çakır'ın şaka yaptığını belirten bazı arkadaşları ise, "Şaka yaptı, şimdi gazeteciler peşinde, şaka yaptı biletin üzerine numaraları yapıştırdı.", "Gördün mü kimseye huzur getirmiyor yalanı bile huzursuzluk getirdi Çakır.", İnsanlık namına paylaşın başı belaya girecek arkadaşımın." paylaşımlarında bulundular.
Ali Çakır da daha sonra bir video paylaştı ve olayın tamamen bir şaka olduğunu belirtti.
Çakır paylaştığı videoda, " benim tabiatım komple şaka, harbi harbi şaka, şimdi milleti kendime inandırmaya çalışıyorum. Zengin falan olmadım. Olsam şimdiye çoktan kaçmıştım." dedi.


Buarada İncirliova'nın Sandıklı Mahallesi’nde yılbaşı büyük ikramiyesi çıktığı iddiaları vatandaşlar arasında merak konusu haline geldi. 
Mahalle Muhtarı Fazlı Kurşunlu, anons sistemi ile biletine bakmayan vatandaşların biletlerine bakması duyurusunda bulundu.
Sandıklı Mahalle Muhtarı Fazlı Kurşunlu, “Sandıklı Mahalle Muhtarlığından duyurulur. Milli Piyango büyük ikramiyesi çeyrek biletinin aldığımız duyumlar neticesinde 12 milyon 500 bin liranın mahallemize çıkmış olduğunu duyduk. Bu nedenle vatandaşlarımız biletlerine kontrol etmeden iyice bakmadan atmasınlar. Her kime çıktıysa hayırlı olsun.” anonsunu yaptıdiyerek anons etti.