23 Haziran 2017 Cuma

SÖKE İŞLETME FAKÜLTESİ'NE 4 YENİ BÖLÜM

ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SÖKE İŞLETME FAKÜLTESİ BÜNYESİNDE YENİ ÖĞRETİM YILINDA İKİSİ YENİ, İKİSİ DE İKİNCİ ÖĞRETİM OLMAK ÜZERE 4 YENİ BÖLÜM DAHA AÇILACAK

Söke İşletme Fakültesi Dekanı Profesör Fatma Neval Genç'in verdiği bilgiye göre, fakülte bünyesinde yeni dönemde 4 yıllık Ekonomi, Uluslararası Lojistik ve Taşımacılık, İnsan Kaynakları Yönetimi ikinci öğretim ve Yönetim Bilişim Sistemleri ikinci öğretim Bölümleri olmak üzere 4 yeni bölüm açılacak.
Yeni açılacak bölümlerle birlikte Söke İşletme Fakültesi'ndeki bölüm sayısı 10'a çıkacak. 
Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fatma Neval Genç; “600 yeni birinci sınıf öğrencimiz gelecek. İki yeni bölüm ve iki bölümün gece öğretimleri bu yıl ilk defa açılıyor. Üniversite mevcudumuz hem nitelik hem de nicelik anlamında artarak devam ediyor. Fakültemize ve Söke’mize hayırlı olsun” dedi. (HÜSEYİN IŞIK)