10 Nisan 2014 Perşembe

DİDİM'DE MERAKLI BEKLEYİŞ SONA ERDİ

DİDİM'DE 30 MART YEREL SEÇİMİ'NİN ÜZERİNDEN 10 GÜN GEÇMESİNE RAĞMEN OY SAYIMI DÜN GECE SAAT 22.30'DA TAMAMLANDI

Didim'de 40 sandıkta oylar İl Seçim kurulunun talebi üzerine Didim İlçe seçim kurulunca dün yeniden sayıldı. Gece saat 22.30 itibariyle oyların sayımı sona ererken; İlçe seçim kurulu CHP'nin 165 oy farkla seçimi kazandığını duyurdu.

Ak Parti Didim İlçe Teşkilatının Didim'deki seçimlerde muhtarlık oylarının belediye başkanlığı pusulaları ile birlikte sandığa atılması nedeniyle geçersiz sayılan bin 780 oyun geçerli sayılmasına yönelik Yüksek Seçim Kurulu'na itirazda bulunmasının ardından İl Seçim kurulu 40 sandığın yeniden açılıp sayılmasını istemişti.

Didim İlçe Seçim kurulu'nda dün sabah mesai saatinde başlayan sayım gece 22: 30'da sona erdi. Sayımların sona ermesinin ardından Didim Adliyesi önündeki meraklı bekleyiş de sona erdi.

İlçe Seçim Kurulu Üyesi Mehmet Çoban yaptığı açıklamada, "İl seçim kurulu 40 tane daha sandığın açılmasını istedi. 40 sandık açıldı. Tek tek oylar sayıldı. Değişiklik hiçbir şey yok." diye konuştu.

Sonuçların açıklanmasının ardından CHP'liler alkışlarla sonucu kutlarken, Didim Belediye Başkanı Ahmet Deniz Atabay'da seçim zaferini partililerle kutladı.