27 Nisan 2014 Pazar

ATABAY HIZLI BAŞLADI


DİDİM BELEDİYE BAŞKANI DENİZ ATABAY, İLÇEDE SÜREGELEN BAŞIBOŞLUĞA KESİNLİKLE İZİN VERMEYECEĞİNİ SÖYLEDİ
Didim Belediye Başkanı Deniz Atabay ilçedeki basın mensuplarıyla haftalık olağan toplantıda bir araya geldi.

Başkan Atabay toplantıda, bir aylık süre içerisinde şehrin adeta röntgenini çektiklerini ve sorunları yerinde tespit ettiklerini kaydetti.

Atabay, "Ruhsatsız çalışan çok sayıda esnaf var. Kaldırımlar işgal altında. Kıyılar işgal altında. Denize betonlar dökülmüş. İzinsiz büfeler faaliyette…Gayri nizami çalışanlar var. Bütün bunların bir düzene sokulması gerekiyor. Aksaklıkları yerinde görmek için bizzat oralara gidiyorum. Her şey kitabına ve kurallarına uygun olarak yürüyecek. Bu kuralları anlatarak, izah ederek, gönüllülük ortamında yerleştireceğiz. Ancak direnenler olursa, gereğini yapacağız" dedi.

Didim'in en büyük sermayesinin Altınkum olduğunu belirten Başkan Atabay, "Çevresel görüntü kirliliği yapanların işgaline izin verilmeyecek. Düzensiz hareket olmayacak. Ses gürültüsü denetlenecek.  Altınkum olmazsa Didim olmaz. En büyük sermayemiz Altınkum'dur.  Önümüzdeki yıl Altınkum projesi revize edilecek, yıkılacak yerler yıkılacak. Fuzuli yerler kaldırılacak. Yeniden bir Altınkum yaratacağız. Bu süreç içerisinde de kimse bize sokak jargonu ile bize derdini anlatmasın." diye konuştu.