25 Nisan 2014 Cuma

BÜYÜKŞEHİR MECLİSİNDE BİR GÜZELLİK KRALİÇESİ

KITALARARASI GÜZELLİK YARIŞMASI'NDA TÜRKİYE'Yİ TEMSİL EDEN TÜRKİYE GÜZELİ SEDA ALTAN SARIBAŞ DİDİM'İ TEMSİLEN AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE MECLİSİ'NDE

Çin'de 2005 yılında düzenlenen 'Miss Intercontinental' kıtalararası güzellik yarışmasında Türkiye'yi temsil eden ve Miss Turkey 2006'da da Veet Güzeli seçilen eski manken Seda Altan Sarıbaş, AK Parti'den Didim üyesi olarak Aydın Büyükşehir Belediye Meclisi'ne girdi. 

30 Mart yerel seçimlerinde Ak Parti'den Didim Belediye Meclis Üyesi seçilen ve aynı zamanda Didim'i Ak Parti grubundan Aydın Büyükşehir Belediye Meclisinde temsil eden Seda Altan Sarıbaş, Aydın Büyükşehir Belediye Meclisi'ne 23 üye sokan AK Parti'yi mecliste temsil edecek tek kadın üyesi olma ünvanını da elde etti.

Aydın Büyükşehir Belediye Meclisinde divan katip üyesi seçilen ve Didim Belediye Meclisinde yer alan 4 bayan meclis üyesinden biri oldu.

Didimli işadamı Sedat Sarıbaş ile evlenerek Didim'e yerleşirken Sarıbaş çiftinin iki çocuğu bulunuyor.