11 Haziran 2015 Perşembe

ÖĞRETMENLERE MÜJDE

ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ ÇALIŞMALARINI TATİL ADRESLERİNDE YAPABİLMELERİNE İMKAN SAĞLANDI

Aktif Eğitim-Sen Aydın İl Temsilcisi Ömer Küçükgüldal tarafından yapılan açıklamada, "sendika olarak 08/06/2015 tarihli yazımızla eski yönetmeliklerden kaldırılan bu uygulamanın tüm öğretmenleri kapsayacak şekilde, Millî Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Ku
rumları Yönetmeliği ile Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliğinde düzenleme yapılarak; öğretmenlerin derslerin kesiminden 1 Temmuz 2015 tarihine kadar yapacakları mesleki çalışmalarını yaz tatilini geçirecekleri yerdeki bir okulda yapabilmelerinin sağlanmasını istedik. Bakanlık bunun üzerine bir gün sonra (09/06/2015 tarihinde) Nabi AVCI imzasıyla bir yazı yayınlayarak öğretmenlerin mesleki çalışmalarını tatil adreslerinde yapabilmelerine imkan sağladı. Tüm öğretmenlerimize hayırlı uğurlu olsun." denildi.