10 Kasım 2014 Pazartesi

DİDİM'DE ÜNLÜ GÜVEN TAZELEDİ



AK PARTİ DİDİM İLÇE TEŞKİLATININ OLAĞAN KONGRESİNDE TEK LİSTE İLE GİDİLEN SEÇİMDE CENK ÜNLÜ YENİDEN SEÇİLDİ
Didim Ticaret Odası Kültür Merkezinde yapılan kongreye AK Parti Aydın Milletvekilleri Mehmet Erdem ve Ali Gültekin Kılıç, Didim Belediye Başkanı Deniz Atabay, CHP’li Meclis üyeleri Hatice Gençay, ve Hasan Yavuz, AK Parti Aydın İl Kadın Kolları Başkanı Mediha Turgut , Aydın İl Gençlik Kolları Başkanı Sami Üner, Didim Ticaret Odası Başkanı Şaban Üstündağ, AK Parti Didim Belediye Meclis üyeleri ve partililer katıldı. 
Seçimde kullanılan oyların tamamını alan mevcut ilçe başkanı Cenk Ünlü, güven tazeledi. 
AK Parti Didim İlçe Teşkilatının yeni yönetim kurulunda şu isimler yer aldı; 
Adem Seven, Atilla Milor, Ayhan Kara, Birol Salman, Burhan Çolak, Cemal Engil, Coşkun Yetiş, Erkal Tıkkın, Eylem Altıok, Feryal Aslan, Filiz Kılıç, Hayrettin Buzludağ, Kadir Ceran, Levent Boztürk, Maşallah Subaşı, Mehmet Gökdemir, Orhan Öztürk, Sebahattin Akkuş, Sedat Sarıbaş, Serkan Gümüşsuyu, Songül Yıldırım, Turgay Duran, Vedat Yamaç ve Yılmaz Öz.