2 Aralık 2013 Pazartesi

SÖKE NEDEN BU HALDE DİYENLERE

SİZLERE 29 KASIM CUMA GÜNÜ BAŞIMDAN GEÇEN BİR OLAYI AKTARMAK İSTİYORUM

"TRT-MÜZİK RADYO GÜNLERİ/İZMİR" Adından da anlaşılacağı gibi TRT Müzik Kanalı'nda Çarşamba günleri TRT Radyo Sanatçılarının katıldığı saat 15.00 ile 16.30 saatleri arasında CANLI olarak yayınlanan bir müzik programı.

Programın yapımcısı Cuma günü sabah saatlerinde telefonla beni aradı; "Müdürüm isterseniz programın birini Söke'den yapalım mı ? Ne dersiniz?" sordu. Ben de tabii ki neden olmasın sevinirim, ben de şu an Söke'deyim, ilgili belediye başkan yardımcısı ile görüşüp seni ararım" dedim.

Saat 13.30'da belediyeye gittim, Belediye Kültür-Sanat işlerinden sorumlu başkan yardımcısı Levent Tuna'nın odasına çıktım. Kapı açık kendisi yoktu. Stajyer öğrenciye nerede olduğunu sordum. Buralarda birazdan gelir yanıtını aldım. Bunun üzerine cep telefonundan ulaşmak istedim. Ve ardından sayın Levent Tuna ile aşağıdaki konuşmayı yaptım; 

- Levent bey merhaba, ben İzmir TRT'den Hüseyin Işık, sizi şunun için rahatsız ettim. Söke'den bir müzik programını canlı olarak yayınlamayı planlıyoruz. Bunun için sizinle yüzyüze görüşmek istiyorum.

- Biz doluyuz yıl sonuna kadar tamamen doluyuz, mümkün değil.

- Levent bey, bu program yıl sonundan sonra 12 Şubat 2014 tarihinde TRT Müzik Kanalı'nda canlı olarak yayınlanacak bir program. Ben sizinle yayını yapabileceğimiz yer konusunda konuşmak istemiştim.

- Spor Salonu var.

- Spor salonu iyi görüntü vermiyor, spor salonlarında yapmıyoruz. Kültür Merkezi gibi bir yer olabilir.

- Bizim öyle bir yerimiz yok maalesef. Siz istediklerinizle ilgili bir mail atın biz bir bakalım.

- Peki ne zaman gelirsiniz, ne zaman görüşebiliriz?

- Bilmiyorum, erken dönecek olursam ararım.

 Bu görüşmenin üzerinden tam 3 gün geçti Levent bey aramadı. Ben de biraz önce programın yapımcısını arayarak kendisine şahsım adına çok teşekkür ettim. Söke Belediyesi çok doluymuş, görüşmeye dahi vakitleri yokmuş dedim. Yorumu sizlere bırakıyorum. Takdir sizin.