9 Aralık 2013 Pazartesi

AYDIN GAZETECİLER DAYANIŞMA DERNEĞİ GÖREV DAĞILIMI YAPTI

DERNEK BAŞKANLIĞINA MEHMET AYDIN SEÇİLDİ

Kasım ayında kurulan Aydın Gazeteciler Dayanışma Derneği yönetim kurulu ilk toplantısını gerçekleştirdi.

Geçtiğimiz hafta yapılan genel kurul sonrasında ilk yönetim kurulu toplantısını gerçekleştiren AGD yönetimi Mehmet Aydın'ın başkanlığında bir araya geldi.

İlk yönetim kurulu toplantısında görev dağılımını da yapan AGD'de Mehmet Aydın başkan, Cem Ulucan Başkan yardımcısı, Erman Çetin genel sekreter, Semih Başkar sayman ve Bülent Çam da üye oldu.

Toplantı sonrasında açıklama yapan AGD Başkanı Mehmet Aydın, "Kurulduğumuz ilk günde söz ettiğimiz gibi Aydın ve ilçelerinde gazeteciliğe güç veren herkesi bir çatı altında toplamayı hedefliyoruz. Genel kurulda bize güvenerek oy veren tüm üyelerimize de teşekkürlerimizi sunuyorum" dedi.

Aydın, derneğe üyelik başvurularının da büyük bir ilgiyle devam ettiğini de kaydederek, "Yeni üyelerimizle daha da güçleneceğiz. Bu mesleğe katkı sağlayan tüm meslektaşlarımızı üye olmaları yönünde çağrımızı yineliyorum. Aydın'da gazeteciliğe güç katacağız" diye konuştu.