26 Haziran 2013 Çarşamba

SÖKE MYO ÖĞRETİM GÖREVLİSİNE ANLAMLI PLAKET


Söke MYO Öğretim Görevlisi Köksal Sezgin'e anlamlı plaket

Söke Meslek Yüksekokulu Öğretim Görevlisi Emrah Köksal Sezgin'e, göreve başladığı günden itibaren Aydın ilindeki meslek liselerine, verdiği desteklerden ötürü plaket takdim edildi.

Aydın Zübeyde Hanım Kız Teknik ve Meslek Lisesi’nde düzenlenen törene Aydın İl Milli Eğitim Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şube Müdürü Vahit ÇOPUR, Bilgi İşlem ve Eğitim Teknolojileri Şube Müdürü Altan CANBİTER ve Aydın Zübeyde Hanım Kız Teknik ve Meslek Lisesi Müdürü Hacer ERYILMAZ katıldı. Törende KÖKSAL’a, Aydın İl Milli Eğitim Müdürlüğü Mesleki Eğitim Şube Müdürü Tansel SARAYKÖYLÜ’nün plaketi takdim etmesinin ardından KÖKSAL, "Adnan Menderes Üniversitesi’ne geldiğimiz andan itibaren misyonumuz, Üniversitemizi her alanda temsil etme gayretinde bulunarak, üniversiteye hazırlanan genç meslek lisesi öğrencilerine destek olup üniversitemizi tanıtmak ve tercih edilebilirliği noktasında katma değer yaratmaktır." şeklinde konuştu.