16 Aralık 2016 Cuma

DİDİM'DE PKK/KCK OPERASYONU

DİDİM'DE ÇOK SAYIDA ADRESE DÜZENLENEN EŞ ZAMANLI OPERASYONDA 11 KİŞİ GÖZALTINA ALINDI


Denge Gazetesi'nin haberine göre; Didim İlçe Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Büro Amirliği ekipleri tarafından terör örgütü PKK/KCK'ya yönelik ilçe merkezinde şafak vakti operasyon düzenlendi. 
Didim Cumhuriyet Başsavcılığınca yürütülen PKK/KCK soruşturması kapsamında, Didim'deki çok sayıda adrese eş zamanlı baskın yapıldı. 
PKK/KCK talimatları doğrultusunda açlık grevi, oturma eylemi ve terör örgütü propagandası yaptıkları, PKK'nın çağrısı üzerine eylemlere katıldıkları, sosyal medya hesapları üzerinden terör örgütünü ve PKK’nın yapmış olduğu kanlı eylemleri övücü paylaşımlarda bulundukları tespit edilen kişilere yönelik sabah saatlerinde düzenlenen eş zamanlı operasyonda, S.S.(40), Y.T.(42), A.Z.(65), A.Y.(33), A.P.(59), D.U.(37), K.S.(47), Ö.F.Y.(24), Ö.D.(25) ve Y.E.E.(24) gözaltına alındı. Aynı soruşturma kapsamında hakkında gözaltı kararı bulunan HDP Aydın İl Başkanı Tamis Akpınar (57) da Kuşadası’nda yakalandı.
Adreslerde yapılan aramalarda ise 1 adet ruhsatsız tabanca, 3 adet av tüfeği, çok sayıda mermi, üzerinde terör örgütü elebaşı ve teröristlerin fotoğraflarının yer aldığı çok sayıda dergi, kitap ve örgütsel dokümanlar ele geçirildi.
Gözaltına alınan şüpheliler, sorgulanmak üzere Didim İlçe Emniyet Müdürlüğüne götürüldü. Şüphelilerin ifade işlemleri sürüyor. (EDİZ VERDİOĞLU)