24 Ekim 2016 Pazartesi

SÖKE MHP'DE HEDEF 2019

MHP SÖKE İLÇE BAŞKANI VEYSEL ÖZTÜRK, YARIM BIRAKTIKLARI "ÖZLENEN SÖKE SEVDASINI" GERÇEKLEŞTİRMEK İÇİN GÖREVE GELDİKLERİNİ SÖYLEDİ

Genel Merkez tarafından ilçe başkanlığına atanan Veysel Öztürk İlçe binasında düzenlediği toplantıda yönetim kurulu üyelerini basına tanıttı.
Veysel Öztürk yaptığı konuşmada, "Her gün yeni sıkıntı ve acı ile hayata başladığımız bugünlerde, ülkemizin geleceği için mevcut iktidarın yaptığı bunca yanlışa ve hatta ihanete varabilecek uygulamalara rağmen, bir nebze de olsa ülkemizin geleceğine ümitle bakabilmemiz için, hiçbir fedakarlıktan kaçınmadan her türlü sorumluluğa omuz veren sayın genel başkanımız Devlet Bahçeli'nin Söke'mizde bu ümidin ışığa dönüşmesi için bana ve yönetim kurulumuza görev vermesi bizler için bir onur vesilesi olmuştur. 30 Mart 2014'te, o anki şartlar içerisinde anlık vermek zorunda kaldığı bir karar sonucu yarım bıraktığım; "herkesin benim şehrim dediği, özlenen Söke sevdasını" gerçekleştirmek için tekrar huzurunuzdayım. 2019 yerel ve genel seçimlerinde Söke'mize hayal edilen mutluluk ve sevinçleri yaşatmak için var gücümüzle çalışacağımıza hepinizin önünde yönetim kurulu üyelerim ve şahsım adına söz veriyorum." dedi. 

“BİRLEŞTİRİCİ OLACAĞIZ”

Partide hiç kimseye kırgın ve küskün olmadığına da işaret eden Öztürk, “Buraya birleştirici olmaya geldik. Görev yaptığım sürede de şimdi de kimseye kırgın ve küskün olmadım. Herkesi parti çatısı altında birleştireceğiz. Tabiî ki ben burada karar veren merci değilim, genel merkez ve il teşkilatının verdiği kararlarla biz buraya atandık. Bunu ben istemedim. Ama bir görev veriliyorsa biz de onu seve seve yaparız. FETÖ konusunda da çok titiz davranacağız. İçimizde, yakınımızda bu tür insanlar varsa belgesiz değil, belgeli ve delilli olarak gereken yapılacaktır, bunda kimsenin şüphesi olmasın” şeklinde konuştu.