23 Şubat 2016 Salı

HEM LİDERLİK HEM DE UNVAN GİTTİ

BORNOVA 1881 SPOR'A 1-0 MAĞLUP OLAN DİDİM BELEDİYESPOR HEM LİDERLİĞİ HEM DE NAMAĞLUP ÜNVANINI iZMİR'DE BIRAKTI

Bölgesel Amatör Lig 10. Grup’ta mücadele eden Didim Belediyespor, bu hafta İzmir deplasmanında Bornova 1881 Spor’a 1-0 mağlup oldu. 

Didim Belediyespor bu sonuçla haftalardır sürdürdüğü namağlup unvanı yitirdi ve liderliği de Sökespor’a kaptırdı.

İlk yarısı 0-0 sona eren maçın 84. dakikasında Bekir'in attığı golle 1-0 öne geçen ev sahibi Bornova 1881 maçın sonunda kazanan taraf oldu.

Her iki takımın da vasat bir oyun sergilediği maçta, Didim Belediyespor sadece liderliği ve namağlup ünvanını bırakmadı. Maçın son iki dakikasında gördüğü iki kırmızı kartla iki defans oyuncusu cezalı duruma düştü.

28 Şubat Pazar günü liderliği kaptırdığı Sökespor'u ağırlayacak olan Didim Belediyespor'da kırmızı kart gören defans oyuncuları Ünal ve Yalçın yeralmayacak.