11 Şubat 2014 Salı

DİDİM CHP'DE İSTİFA DEPREMİ

İL BİNASINDAKİ ÖZLEM ÇERÇİOĞLU AFİŞİNİ İNDİREN 1100 PARTİLİ İSTİFA ETTİ
Didim'de Mümin Kamacı'nın, Belediye Başkan adaylığının iptal edilip yerine Deniz Atabay'ın aday gösterilmesine tepki gösteren partililer Aydın İl Başkanlığı önünde eylem yaptı.
Otobüsler ve özel araçlarıyla Aydın'a gelen partililer, slogan atarak yürüyüş yaptı. CHP il binası önünde toplanan partilileri, CHP Aydın İl Başkanı Barkan Kalınomuz karşıladı. 
İl binasına giren bir grup partili, çatıda asılı olan Özlem Çerçioğlu'na ait afişi söküp, aşağıya atması üzerine gerginlik yaşandı. Binanın alt katlarında bulunan CHP Aydın İl Teşkilatı üyeleri tarafından yakalanan dev pankart, tekrar başka bir kata asıldı. Didim'den gelen CHP'li grup da, üzerinde Mümin Kamacı'nın fotoğrafının yer aldığı 'Her yer Didim, her yer direniş', 'Didim'in ilacı Mümin Kamacı' yazılı pankartları binaya asıp, uzun süre, 'Bizi satanı biz de satarız', 'Didim'i kaybeden Aydın'ı kaybeder', 'Kamacı yoksa, Özlem'e de oy yok', 'Özlem uyuma Kamacı'ya sahip çık', 'Ankara şaşırma sabrımızı taşırma'  sloganları attı. 
Basın açıklaması ardından il binasına çıkan CHP Didim İlçe Başkan Yardımcısı Okan Kılıç, yanında getirdiği istifa dilekçelerini İl Başkanı Barkan Kalınomuz'a teslim etti.
Barkan Kalınomuz yaptığı açıklamada, "Maalesef Didim'de böyle bir kaos var, sıkıntı var. Bu sıkıntıyı aşmak zorundayız. Arkadaşlarımızla oturup konuşacağız" dedi.
İl Başkanı ile görüşen protestocuların akşam saatlerinde Ankara'ya gitmesi bekleniyor.