23 Mayıs 2018 Çarşamba

SÖKELİ ÇOCUK YAZARLARA VALİ KONUK OLDU

SÖKE'DE 46 OKULDAN 301 ÇOCUK YAZARIN YER ALDIĞI İMZA GÜNÜNE AYDIN VALİSİ YAVUZ SELİM KÖŞGER DE KATILDI

Söke'de geçen yıl 10 ilkokuldan 90 çocuk yazarın öykülerini kitaplaştırarak yazarlığa ilk adımını attıran "Çocuk Yazarlar Projesi" bu yıl kapsamını genişleterek ortaokul öğrencilerini de projeye dahil etti.
Sadullah Kuşada İlkokulu Müdürü Cemal Tarık Yaman'ın sorumluluğunda devam eden proje kapsamında bugün çocuk yazarların imza ve söyleşi günü vardı.
Anadolu Lisesi bahçesinde gerçekleştirilen imza ve söyleşi gününe 46 okuldan 301 çocuk yazar katıldı.

VALİ'DEN ÇOCUK YAZARLARA TEBRİK

Aydın Valisi Yavuz Selim Köşger çocuk yazarlarla buluşmasında yaptığı konuşmada, "Aydın’da geldiğim günden beri ilgimi çeken aynı zamanda hoşuma giden bir durum var. Velilerimizin komple öğrencilerimizle birlikte eğitime gösterdikleri duyarlılık ilgi ve takip bugün burada onun çok güzel bir örneğini görüyoruz. Bir şenlik havasında bir şölen havasında çok güzel bir ortamda yavrularımızla öğretmenlerle eğitim camiasıyla aileler eğitim ile ilgili bir hususu bir eğlence bir şölen havasında kutluyorlar. Bundan dolayı bütün emeği geçen kardeşlerimize arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. Velilerimize eğitime gösterdikleri bu igiden alakadan duyarlılıktan dolayı teşekkürler sunuyorum. Şimdi egitimde önemli olan fark yaratmak ve farkındalık oluşturmak. Burada çok önemli bir fırsat yakalanmış bir fark yaratılıyor. Burada çocuklarımızı kitapla buluşturuyoruz daha doğrusu kitap okumanın dışında farklı bir aktivite geliştiriyoruz ve çocuklarımızı kitap yazmaya teşvik ediyoruz. Ben bu çocukların yaşındayken 391 tane kitabı bir arada görmemiştim şimdi 391 tane kitap yazarı var burada bu her türlü takdirin fevkinde bir şey emeği geçen bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum sağ olsunlar var olsunlar. Yavrularımızın hepsini tebrik ediyorum emeği geçen anneleri babaları öğretmenleri bir kez daha tebrik ediyorum" dedi. (NUMAN ÖLMEZ)