9 Ekim 2015 Cuma

"ÇOCUKLARIN GÖZÜNDEN BENİM ATATÜRK'ÜM"


NOVADA OUTLET SÖKE'NİN DÜZENLEDİĞİ RESİM YARIŞMASI BAŞLADI

Novada Outlet Söke ve Söke İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliği ile düzenlenen 'Çocukların Gözünden Benim Atatürk’üm' resim yarışması başladı.

Söke'deki ilk ve ortaokullarda öğrenim gören öğrenciler katılabileceği yarışma başvuruları, 31 Ekim tarihine kadar Novada Outlet Söke Yönetim Ofisi'ne yapılabilecek.


Yarışma sonunda yapılacak değerlendirmede, kategori birincilerine 300 TL, ikincilerine 200 TL, üçüncülerine 100 TL ve kazanan öğrencilerin resim öğretmenlerine de 200 TL hediye çeki verilecek.

10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü’nde Novada Outlet Söke’de yapılacak ödül törenin ardından dereceye giren eserler alışveriş merkezinde sergilenecek. 


“Çocukların gözünden benim Atatürk’üm” sergisi 15 Kasım 2015 tarihine kadar görülebilecek.