17 Mart 2015 Salı

VATAN PARTİSİ'NDEN SÖKELİ İKİ ADAY ADAYI



HİLMİ SALBAŞ VE MEHMET GÜNAY VATAN PARTİSİ'NDEN AYDIN MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYI OLDU

 Mimar Hilmi Salbaş milletvekilliği aday adaylığıyla ilgili yaptığı açıklamada, 1995 yılında Demokratik Sol Parti'den, 2007 yılında da bağımsız aday olarak girdiği seçimlere bu kez birleşmeyi umut olarak gördüğü Vatan Partisi'nden katıldığını belirtti.


Salbaş, 

"yöre insanının sıkıntılarını çok iyi biliyorum. Birikimlerimi her yer vatan dediğimiz bu topraklarda değerlendirmek istiyorum." şeklinde konuştu. 

Mehmet Günay da yaptığı açıklamada, 
"Vatan partisi Aydın milletvekili aday adayıyım.Bir halk çocuğuyum. İlkokul mezunuyum.Keçi çobanlığından  terziliğe, 68 kuşağı Köylü önderliğine uzanan hayat hikayemde TİİKP'den yargılanıp 141/1.den 8 yıla mahkum oldum. TİKP Söke ilçe yöneticiliği. 1977 yılı genel seçimlerinde Köprüalan köy muhtarlığı yaptım. 12 Eylül 1980'de muhtarlıktan alınıp 23 gün Söke Emniyet Müdürlüğü'nde gözaltında tutuldum.1991 yılı Genel Seçimleri'nde Sosyalist Parti'den, 1995 ve 1999 yılı Seçimlerinde İşçi Partisi'nden Milletvekili Adayı oldum. Şimdi de 7 Haziran'da yapılacak seçimler için aday adayıyım.Takdir sizlerin." dedi.