13 Ocak 2015 Salı

SÖKE'NİN BAŞARILI SU ŞEFİNE SÜRGÜN GİBİ TAYİN


YILLARDIR SÖKE'DE SU ŞEFİ OLARAK GÖREV YAPAN ALİ ATA SON 7 AYDA ÖNCE BOZDOĞAN'A ARDINDAN DA BUHARKENT'E TAYİN EDİLDİ

1985 yılında Söke Belediyesi Su İşleri'nde göreve başlayan Ali Ata, su işlerinin Büyükşehir Belediyesi Aski'ye devrinin ardından ikinci kez tayin gördü.

İlk olarak yerel seçimlerin hemen ardından Haziran 2014 tarihinde Söke'ye yaklaşık 240 kilometre uzaklıktaki Bozdoğan'a tayin olan Ata, şimdi de Aydın'ın en uzak ilçesi olan Buharkent Aski'de görevlendirildi.

Söke merkez ve mahalleri ile yakın çevresinin su işleri konusunda uzun yıllara dayanan bir birikime sahip olan Ali Ata'nın beklenmedik tayini, Söke'de şaşkınlıkla karşılandı.

Tayinini sosyal medya hesabından Sökelilerle paylaşan Ata, kendisinin yıllara dayanan birikimini Söke halkıyla paylaşmasına engel olan zihniyeti anlayamadığını belirterek,

"Değerli arkadaşlarım,1985 yılında Söke Belediyesinde işbaşı yaptım...Tüm vatandaşlarımız nasıl çalıştığımı biliyor.Tabiki çalışan değerli personelimizin emekleri çook fazla.Ben onlara sadece kılavuzluk yaptım..Söke Halkı her zaman emeğimizin karşılığını güler yüzleriyle ve teşekkür ederek verdi.Ama benim Söke halkına hizmet etmemi istemeyen zihniyeti anlayamıyorum.Bugün yine cezalandırıldı halkımız,Benim bugünden itibaren BUHARKENTTE çalışmamı uygun görmüş sayın koordinatör arkadaşımız.Zaman çok hızlı geçiyor......Suyun insanı boğduğunu,ateşin yaktığını ve taşın sert olduğunu biliriz.Halkımız hizmet bekliyor hizmet....Yakın zamanda yerel ve genelde,daha açık olarak tüm halkımıza bilgi vereceğim.Halkımızın menfaatlerini bertaraf etmeye kimsenin gücü yetmez.." dedi.