27 Aralık 2014 Cumartesi

KUŞADASI VE DİDİM'DE YİNE AYNI MANZARA

Hemen her yağmurda sel sularına teslim olan Türkiye'nin gözde turizm merkezleri Kuşadası ve Didim'de cadde ve sokaklar göle döndü.

Kıyı Ege'de dün akşam saatlerinde başlayan ve aralıklı olarak devam eden sağanak yağmur, günlük yaşamı olumsuz etkilerken, Kuşadası ve Didim'de birçok cadde ve sokak göle döndü.
Kuşadası'nda sabah saatlerinden itibaren şiddetini arttıran sağanak yağmur sonucu özellikle İkiçeşmelik ve Cumhuriyet Mahallesi’nde bir çok işyeri ve evi su bastı. Çok sayıda araç yolda kaldı. Vatandaşlar zor anlar yaşadı.
Didim'de hemen her yağmurda yaşanan manzara bugün de tekrarlandı.
Didim merkez ile bağlantı sağlayan Cumhuriyet Caddesi, 19 Mayıs Caddesi, Atatürk Bulvarı ve ilçe merkezindeki ana arterlerde, rögarların yetersiz gelmesi sonucu oluşan su birikintileri sürücülere sıkıntılı anlar yaşattı. 
Sağanak yağmur ev ve işyerlerinde su baskınlarına da neden oldu. 
İşyerlerini su basan esnaf, suları tahliye edebilmek için uzun süre uğraştı.