24 Aralık 2014 Çarşamba

BEHİYE KAÇTI MI KAÇIRILDI MI?

Van 100'ncü Yıl Üniversitesi'nde okuyan Sökeli Behiye Kır'dan 6 Aralık tarihinden buyana haber alınamıyor

Behiye Kır, son olarak ortadan kaybolduğu 6 Aralık tarihinde kendisine ait sosyal paylaşım sitesinde saat 03.55'te “Böylesi daha iyi olacak eminim” notunu paylaştı. 
O tarihten buyana Behiye'den haber alamayan aile, kızlarının PKK terör örgütü tarafından kaçırılmasından endişe ediyor.
Van'a giden baba Ali Kır, kızının izini aramaya başladı.
Van Valisi Aydın Nezih Doğan'la görüşen baba Kır, validen kızının bir an önce bulunması için yardım istedi.
Baba Ali Kır, kızının okulunda arkadaşlarıyla görüştüğünü ve kızının görüştüğü PKK sempatizanı Tuncelili bir gencin de ortada olmayışının PKK ihtimalini güçlendirdiğini söyledi.
Baba Kır, "Aile olarak çok kötü durumdayız. Okuldaki hocaları ve yurt müdüresinden kızımın örgütle bağlantılı olduğunu öğrendim. Tıp fakültesinden bir öğrencinin kızımı kandırdığını söylediler. Kızım için Şanlıurfa'nın Suruç İlçesi’ne gittim. Diyarbakır'a gittim. Hiçbir sonuç yok. Tekrar Van’a geldim. İki çocuğum var. Behiye tek kızım. İnsanım diyen herkesten yardım bekliyorum. Barış böyle olmaz. Böyle olursa ben barışmam. Böyle özgürlük olmaz. Kızımı bulana kadar bu bölgeden ayrılmayacağım." dedi.
Kızının hayatından endişe ettiğini dile getiren baba Kır, "Kızımın bulunması için TBMM'ye gideceğim. Başbakan, Cumhurbaşkanı ve milletvekilleri ile görüşüp çocuğumun geri getirilmesini isteyeceğim" diye konuştu.