16 Ocak 2014 Perşembe

BEHÇET ALP İLÇE BAŞKANINI SUÇLADI

AK PARTİ'DEN VE  KUŞADASI BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYLIĞINDAN DÜN İSTİFA EDEN BEHÇET ALP, İSTİFA GEREKÇESİNİ SOSYAL MEDYADAN DUYURDU

Behçet Alp sosyal medyadan yaptığı açıklamada, Ak Parti Kuşadası İlçe Başkanının kendisini engellediğini ve üzerindeki baskılara dayanamadığı için de istifa kararı aldığını belirtti.

İşte Alp'in sosyal medyada paylaştığı istifa açıklaması:

"Değerli Kuşadalılar, hemşehrilerim,
Siyasi hayatım 2009 yılında Demokratik Sol Partiden Kuşadası Belediye Meclis üyesi seçilmemle başladı. Yaklaşık 1,5 yıl aynı partinin ilçe başkanlığını yaptıktan sonra partiden istifa ederek, Kuşadası’na hizmet sevdasıyla AK Partiye üye oldum ve yönetim kuruluna girdim. 11 Mayıs 2013 tarihinde düzenlediğim mitingle partimden Belediye Başkan Aday Adaylığımı açıkladım. Ve o günden bu yana gece gündüz, kapı kapı dolaşarak aday adaylığı sürecindeki çalışmalarımı yürüttüm.

Ancak bu süre zarfında İlçe Başkanı Ali Kara, partim adına yaptığım tüm çalışmaları engellemek için elinden gelen her şeyi yaptı. Yanımda gördüğü kişileri arayarak, “Ne işiniz var Behçet’in yanında, sizi bir daha O’nun yanında görmeyeceğim” dedi.

Seçim araçlarımı durdurmamı, seçim çalışması yapmamamı istedi. Kendisi görevi gereği aday adaylarını bir araya getirmesi ve çalışma yapılmasını teşvik etmesi gerekirken, bizleri bir araya getirmekten de sürekli kaçındı.

Bugüne kadar yılmadım, hep mücadele ettim, sabrettim, azmettim. Fakat en sonunda anladım ki, yarın aday olduğumda, kendisi orada olduğu sürece seçim çalışmalarımda da aynı tutum ve tavırlarını devam ettirecek.

Onun haksız ve hukuksuz davranışlarına daha fazla tahammül edemedim. Bu nedenle istifa kararını aldım.

İstifamın tarzı, zamanlaması kimi partililerimi rahatsız etmiş olabilir. Ancak içinde bulunduğum koşullar ve gidişat bunu gerektiriyordu. Süreç içerisinde şahsıma destek veren herkese sonsuz teşekkür ediyor, haklarını helal etmelerini diliyorum.

Saygılarımla."