16 Mart 2018 Cuma

"SÖKE, KUŞADASI VE DİDİM SUSUZ KALIRSA SORUMLUSU BİZ DEĞİLİZ"

VEYSEL EROĞLU, AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ'NDEN SARIÇAY VE BEŞPARMAK BARAJLARININ YAPIMINI BEKLEDİKLERİNİ SÖYLEDİ

Aydın'da incelemelerde bulunan Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, Ak Parti İl Başkanlığında bir basın toplantısı düzenledi.
Bakan Eroğlu toplantıda yaptığı konuşmada, “Söke, Kuşadası ve Didim’in su ihtiyacını karşılamak için baraj yapacaktık. Ama Aydın Büyükşehir Belediye Başkanımız kendilerinin yapacağını söylemiş. Biz de bekliyoruz. Eğer o bölge susuz kalırsa sorumlusu ben değilim" dedi. 

"ÇERÇİOĞLU BEN YAPAMAYACAĞIM DERSE, BİZ BU BARAJLARI DERHAL YAPARIZ"

Yaklaşık 4 yıldır barajların yapılmasını beklediklerini kaydeden Bakan Veysel Eroğlu, "Biz yapılmasını bekliyoruz. Eğer o bölge susuz kalırsa sorumlusu ben değilim. Eğer ki başkanımız 'bunu ben yapamayacağım' derse, özür dileyerek bizden bu barajların yapılmasını talep ederse, biz bu barajları derhal yaparız” diye konuştu. (HÜSEYİN IŞIK)