10 Kasım 2016 Perşembe

FIRTINA VE HORTUM SÖKE'Yİ VURDU

SÖKE'DE DÜN GECE ETKİLİ OLAN FIRTINA VE HORTUM BÜYÜK HASARA YOLAÇTI

Söke’de gece çıkan fırtına ve hortum, Cumhuriyet Mahallesi'ndeki spor salonu, stat, park ve bahçelerde büyük hasara yol açtı. 
Çatıları uçuran, ağaçları ve elektrik direklerini deviren fırtına gece boyunca sürdü. 
Olay, Cumhuriyet Mahallesi'nde dün saat 22.30 sıralarında meydana geldi. 
Bir anda çıkan fırtınanın ardından oluşan hortum, önce spor salonunun çatısını 300 metre uçurarak stadın içine düşürdü. 
Ardından halı sahanın demirlerini devirdi, halıları yerinden söktü. 
Evlerin çatılarını ve çanak antenleri metrelerce uzaklığa savurdu. 
Araçların ve evlerin camlarının kırıldığı doğal afette parklardaki ağaçlar, elektrik direkleri ve spor aletler devrildi. 
Korku içerisinde kalan vatandaşlar binalardan dışarıya çıkamadı. 
Felaketin büyüklüğü gün ağardıktan sonra anlaşıldı.

BELEDİYE EKİPLERİ SEFERBER OLDU

Sabah saatlerinde Söke Belediyesi ekipleri yağmura rağmen sokak ve caddelerde temizlik çalışması için seferber oldu. 
Belediye Başkanı Süleyman Toyran çalışmaları yerinde inceleyerek vatandaşlara geçmiş olsun temennisinde bulundu. 
Gece felaketi yaşadıklarını ifade eden Toyran, “Bu bir fırtına değil adeta hortum çıktı. Ekiplerimiz de çalışmalara başladı. Bir afat yaşadık dün gece. İhtiyacı olan vatandaşlara elimizden gelen gayreti ve yardımı yapıyoruz. Yaraları sarmaya çalışacağız” dedi.

KAYMAKAM İNCELEME YAPTI

Söke Kaymakamı Tahsin Kurtbeyoğlu ise sabah saatlerinde spor salonunda inceleme yaparak, “Hortum, spor salonunun çatısını uçurmuş. Gündüz olsaydı belki daha büyük felaket yaşanabilirdi. Hepimize geçmiş olsun” dedi. (BURHAN CEYHAN)