18 Ekim 2014 Cumartesi

SÖKE ORGANİZE SANAYİ YÖNETİMİ İTALYA'DA


MAYIS AYINDA GÖREVE BAŞLAYAN SÖKE ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ YÖNETİM KURULU ÜYELERİ İLK YURTDIŞI ZİYARETİNİ İTALYA'YA YAPIYOR

Eylül ayında düzenlediği basın toplantısında, "Yeni yönetim olarak amacımız, organizeye ivme kazandırmak, hızlandırmak çabuk yol almak. Hızlanalım ve buraya yatırımcıları sokalım. Mecburen sanayi parseli üretebilmek için para bulmak durumundayız." diyen Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Demirezer ve yönetim kurulu üyeleri, bu amaç doğrultusunda yabancı yatırımcıları Söke'ye çekebilmek için ilk ziyaretini İtalya'ya yapıyor. 

İtalya ziyaretine, Söke İlçe Kaymakamı ve Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Demirezer ile yönetim kurulu üyeleri Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Karakaş, Ticaret Odası Başkanı Reşat Anya, Ak Parti Belediye Meclis üyesi Kasım Üzüm, MHP Belediye Meclis üyesi Fatih Bozkaya katılıyor. 

İtalya'nın Milano kentindeki sanayi tesislerini gezen heyet, burada incelemelerde bulunuyor.

Heyet üyelerinin İtalya gezisi dönüşünde yaptıkları görüşmeler ve bağlantılar konusunda açıklama yapması bekleniyor.