31 Mart 2014 Pazartesi

SÖKE'NİN BALKON KONUŞMASI SÜLEYMAN TOYRAN'DAN


CHP Süleyman Toyran                      : 25.450 - % 34.52

MHP Yusuf Keremit                            : 22.270 - % 30.22

AKP Metin Yavuz                                : 21.269 - % 28.86

HDP Ahmet Ölçer                               :  3.699  - % 4.99

CHP Söke Belediye Başkanı Süleyman Toyran, dün gece parti binasından Hükümet Meydanı dolduran halka teşekkür konuşması yaptı. 

Toyran, "Hepinize tek tek teşekkür ediyorum. Bu zafer hepimizin zaferidir. Bizlere verdiğiniz desteğe çok teşekkür ediyorum. İlk günden bugüne çok yorulduk. Ama görüyorum ki, yorgunluğumuza değdi. 30 Mart'ta seçimi biz kazanacağız demiştik ve başardık. Söke kazandı, Sökeliler kazandı. Şimdi seçim zaferini kutlamak için aşağı iniyorum. Sizlerin arasına katılacağım" dedi.

Kızı ve oğlu ile birlikte bekleyen kalabalığın içine karışan Toyran'a partililer ve meydanda toplanan halk, yoğun sevgi gösterisinde bulundu. 


İzdiham nedeniyle adım atmakta zorlanan Süleyman Toyran, "buruk bir mutluluk yaşıyorum. Çocuklarım, kardeşim, sevdiklerim yanımda. Ama yakın zaman önce kaybettiğim eşim Meltem'in de yanımda olmasını isterdim. Takdir-i ilahi böyleymiş. Çocuklarımla eşimin mezarını ziyaret edeceğiz" dedi.