15 Ekim 2013 Salı

KUŞADASI VE DİDİM'E BAYRAM AKINI

KUŞADASI VE DİDİM'DE BAYRAM HAREKETLİLİĞİ

Kuşadası ve Didim'de 9 günlük bayram tatili dolayısıyla iç turizm hareketlendi. Kuşadası limanında yanaşan gemiler hem turizmciyi hem de esnafın yüzünü güldürdü.

Kuşadası'nda acentelerinin ve otellerin uzun bayram tatilinde yaptığı indirim kampanyaları sayesinde oteller yüzde 90 doluluk oranına ulaştı.

Kuşadası bayramda sadece yerli turist bereketi yaşamıyor. Kuşadası Ege Ports Limanı'na bayramın ilk gününde 5 gemi ile personel dahil 10 bin yolcu giriş yaptı. 

Didim'de 9 günlük Kurban Bayramı tatilinde tatilciler Mavi Bayraklı Altınkum Plajı'nı doldurdu.

Hava sıcaklığının 27, deniz suyu sıcaklığının da 22 derece olarak ölçüldüğü turizm merkezi Didim'de, sıcak havayı fırsat bilen turistler plajlarda deniz ve güneşin keyfini çıkardı.